19-21 აპრილს, მინსკში, მეათედ გაიმართა საერთაშორისო სარეკლამო და მარკეტინგული ფესტივალი WHITE SQUARE, სადაც ACAG-ის წევრმა სააგენტოებმა: Leavingstone-მა და ABK-მ სხვადასხვა კატეგორიაში ოქრო, ვერცხლი, ბრინჯაო და შორტლისტში მოხვედრა დაიმსახურეს. Leavingstone-მა კომპანია „ნატახტარისთვის“ შექმნილ „მფრინავი ჰამაკით“ 3 კატეგორიის (CREATIVITY, MARKETING, DIGITAL) 5 სხვადასხვა ქვეკატეგორიაში 5 ოქრო და 1 ვერცხლი მოიპოვა. ABK-მ კი პრინტ ნამუშევრით, Grape ბრინჯაო მოიპოვა კატეგორია Social Ad-ის ქვეკატეგორიაში – Socially-oriented print და ამავე კატეგორიაში დაშორტლისტდა ნამუშევრით Music Piracy, რომელიც ABK-მ ACAG-ის პრინტ კონკურსის ფარგლებში შექმნა. აღნიშნული წარმატება აისახა ACAG-ის სარეკლამო სააგენტოსა და დიზაინ სტუდიის რეიტინგებზე.
White Square-ს შედეგად, Leavingstone-ს ანგარიშზეა:
კატეგორია Creativity – 2 ოქრო და 1 ვერცხლი, ქვეკატეგორიებში: Outdoor; Integrated Viral Campaign, Integrated Product / brand launch campaign;
კატეგორია Marketing – 2 ოქრო – ქვეკატეგორიებში PR – Digital and social; Media – Guerilla marketing;
კატეგორია Digital – ოქრო, ქვეკატეგორიაში Viral campaign.
ACAG კრეატიული სააგენტოების რეიტინგში ამ წარმატებამ ლივინგსტონს 138 ქულა მოუტანა, რითაც მან რეიტინგში მეორე ადგილი გაიმყარა.
და ამავე კატეგორიის შორტლისტში მოხვდა ნამუშევრით – Music Piracy.
ABK-მ, ამ სართაშორისო წარმატების შედეგად, ACAG-ის რეიტინგში 18 ქულა მოიპოვა და დიზაინ სტუდიის რეიტინგის თავში მოექცა.
დღევანდელი მონაცემებით, ACAG-ის სარეკლამო სააგენტოსა და დიზაინ სტუდიის რეიტინგები ასე გამოიყურება: